Бос жұмыс орындары
Менеджер бизнес-процестердің әдіснамасы және бағалау департаменті (тұрақты)
Жұмыс бейіні, функционалдық міндеттері:
- Реттеуші құралдарды және (немесе) талаптарды айқындау процестерін әзірлеу
- Әкімшілік кедергілерді азайтуға бағытталған ұсынымдар әзірлеу
- Инвестициялық және кәсіпкерлік қызмет мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының құқықтық актілеріне енгізілетін өзгерістер мен толықтырулардың мониторингі жөнінде жұмыстарды іске асыру және қажет болған жағдайда ұсыныстар дайындау
- Білім базасын қалыптастыру және «кіру» – «шығу» заңдылығын сипаттайтын әдістерді, модельдер мен алгоритмдерді әзірлеу; ақпаратты іздеудің ашықтығын ұйымдастыру және бизнеске кеңес беру үшін тиімді білім алмасу процесі бойынша жұмыстарды орындау
- Тапсырманы (жұмыс жоспарын) қалыптастыру процесін іске асыру және аутсорсингтік қызметтерді үйлестіру жөніндегі жұмыстарды құрылымдау
- Кәсіпкерлік бастамасы бар жеке тұлғалардың және кәсіпкерлік субъектілерінің компания қызметтерін алудағы бастапқы қажеттілігін анықтау
- Клиенттік базаға қажетті деректерді енгізу
- Компания қызметтеріне бизнес тарапынан сұранысқа ие қажеттіліктерінің тізілімін қалыптастыру
- Телефон қоңырауларын қабылда
Лауазымға қойылатын талаптар:
- Жоғары білім (бизнес, басқару және құқық; инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары)
- Мамандық бойынша жұмыс тәжірибесі (ұзақтығы), жылдар(қажет болған жағдайда) — 1 жылдан кем емес
- Тілдерді білу: Қазақ тілін білген жөн
- Компьютерлік дағдылар, арнайы бағдарламалық қамтамасыз ету білімі Microsoft Office, Excel, PowerPoint және т. б. ДК бағдарламалары
- Қосымша білім және сертификаттар: Жақсы сөйлеу және жазу дағдылары